.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام برخی از برنامه های نوروز 89



شبکه تهران :
مجموعه‌ي « دارا و ندار» در ‌١٣ قسمت به تهيه كنندگي سيدامير پروين حسيني ويژه پخش از شبكه تهران در ايام نوروز ‌٨٩ توليد مي‌شود ودر خلاصه اين سريال آمده است: اين مجموعه، سفره هفت سيني است با دارا وندارها، داشتن‌ها و نداشتن‌ها، حسرت‌ها و اميدها، غم‌ها و شادي‌ها...
مجموعه تلويزيوني «دارا و ندار» در حال حاضر به كارگرداني «مسعود ده‌نمكي» براي پخش از شبكه تهران ساخته مي‌شود و تا به حال بيش از نيمي از تصويربرداري آن به پايان رسيده و هم زمان با تصويربرداري اين مجموعه تدوين آن توسط «محسن توكلي» انجام مي‌شود.
بنابراين گزارش، ساخت اين مجموعه در زمان مديريت مجيد رجبي‌معمار بر شبكه تهران تصويب شد و با كوچ اين مدير به شبكه جهاني جام‌جم، قرار شد نسخه‌اي از اين سريال نيز در ايام نوروز براي مخاطبان فراسوي مرزها از اين شبكه جهاني به روي آنتن برود.
تا به حال پخش اين سريال از دو شبكه تهران و جام جم قطعي شده و احتمال دارد حتي اين سريال به طور هم‌زمان (مانند مجموعه «به كجا چنين شتابان») از شبكه دو سيما نيز پخش شود.
پيش از اين قرار بود سريال «برج سعادت» به كارگرداني «مجيد صالحي» و تهيه‌كنندگي «محمدرضا تخت‌كشيان» در شبكه دو ساخته شود كه با آمدن «عليرضا برازش» از شبكه يك به شبكه دو، ساخت اين مجموعه متوقف شد و در حال حاضر شبكه دو سيما هيچ مجموعه آماده‌اي براي پخش در نوروز ندارد و از «دارا و ندار» به عنوان يكي از گزينه‌هاي نوروزي اين شبكه ياد مي‌شود.
مجموعه «دارا و ندار» سفره هفت‌سيني است با دارا و ندارها، داشتن‌ها و نداشتن‌ها، حسرت‌ها و اميدها، غم‌ها و شادي‌ها... شايد كه راهي باشد تا ما به خود بياييم.
اين سريال به تهيه‌كنندگي «سيدامير پروين‌حسيني» ساخته مي‌شود و محصول گروه فيلم و سريال شبكه تهران است.
عوامل اين مجموعه عبارتند از: كارگردان: مسعود ده‌نمكي، مدير هنري و طراح صحنه و لباس: مجيد ميرفخرايي، مدير تصويربرداري: امير كريمي، صدابردار: بابك اخوان، طراح و چهره‌پرداز: ايمان اميدواري، تصويربردار دوم: هادي پويان، دستيار اول كارگردان: سوسن دين‌محمد، گروه نويسندگان: نگارش اول فيلمنامه: رضا مقصودي- بر اساس طرحي از خشايار الوند، مشاور فيلمنامه: پيمان قاسم‌خاني، نگارش دوم فيلمنامه: بابك كايدان، پدرام كريمي، پانته‌آ تاج‌بخش، بازنويسي نهايي: مسعود ده‌نمكي، عكاس: بابك برزويه، تدوين: محسن توكلي، منشي صحنه: فاطمه رزاقي، روابط عمومي: الهه گودرزي، مدير تداركات: علي محمودي، دستيار برنامه‌ريز: آلما سعادتي‌فر، گروه تصويربرداري: سعيدبراتي، محمد كريمي، عليرضا افشاري، سيد مهيار ميررسالت‌پناهي، علي خان‌بابايي، دستياران گريم: اميد گل‌زاده، محراب شاپورزاده، فرناز انصار، هليار شقي، دستيار عكاس: سيما محمدي، گروه صدا: ساسان كريمي، سهيل حسين‌خاني، مهدي رحيم‌زاده، گروه صحنه و لباس: محسن شريفي، مسعود جعفري، فرياد صالحي، مرضيه كوشكي، فرهاد ابراهيمي، دستياران تداركات: مرتضي پيرهادي، محمد صالحي، رسول عابدي، خدمات: اميرحسين برزاني، حمل و نقل: محمدرضا احمدي، عباس حسن‌زاده، داوود قاسمي، حسين مسلمي، علي بيگلري، علي پريزاد، سينه موبيل: اكبر قلي، بازيگران: فتحعلي اويسي، رضا رويگري، عليرضا خمسه، شهره لرستاني، نگار فروزنده، مرجانه گلچين، سام درخشاني، رضاتوكلي، بهنوش بختياري، نفيسه روشن، مريم سلطاني، سيدجواد هاشمي، مريم كاوياني، يوسف صيادي، يوسف تيموري، رامين راستاد، شهاب عباسي، رضا بنفشه‌خواه، علير ضا اويسي، عباس محبوب، فاطمه طاهري، شهرزاد كمال‌زاده، ماشاالله شاهمرادي‌زاده، فرهاد بشارتي، نسرين ابركوه، ساقي زينتي، آرش آبپرور، بهزاد رحيم‌خاني، مجيد شهرياري، ابراهيم بحرالعلومي، الناز كيانلو، شهربانو موسوي، ملكه رنجبر، بازيگر نوجوان: علي هدايت‌نيا و...



شبکه سوم :
هنوز هم با گذشت سال‌ها از برنامه‌هایی مثل «پرواز57» و «نوروز 77» و... هر بار که آقای هزارچهره، کار تازه‌یی را کلید می‌زند، هیجان مخاطبانش تازه و اخبار تولید کارش خواندنی است. مهران مدیری به تازگی ساخت مجموعه جدید خود به نام «قهوه تلخ» را در لوکیشن سابق شب‌های برره آغاز کرده و پیش از این گفته می‌شد پخش آن از اول آبان ماه آغاز می‌شود. مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» در 90 قسمت 40 دقیقه‌یی برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود و از مضمونی تاریخی برخوردار است. داستان‌های سریال در کاخی می‌گذرد که ساخت لوکیشن آن آغاز کار مهران مدیری را به تعویق انداخت. «مهران مدیری» و «سیامک انصاری» این بار نیز ایفاگر شخصیت‌های اصلی «قهوه تلخ» هستند و داستان این سریال درباره مورخی است که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند. در مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» که به تهیه کنندگی «مجید گلیان» و «حمید گلیان» ساخته می‌شود بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، علی لک پوریان، آرام جعفری، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی،‌هادی کاظمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، فلامک جنیدی، سعید پیردوست و... ایفای نقش می‌کنند. داستان‌های مجموعه نیز توسط امیرمهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است و در صورت آماده شدن بعد از ماه محرم پخش خواهد شد، اگرچه مساله زمان پخش در تلویزیون ما، معمایی پیچیده است. قرار است اگر به خاطر تعدد لوکیشن‌ها و سنگین بودن کار این قرار دوم نیز تحقق نیافت، پخش آن به نوروز 89 موکول شود که این آخری به نظر پیمان قطعی‌تری می‌آید.


شبکه اول :

شبکه یک سیما قرار است سریال «چهاردیواری» را نوروز 89 روی آنتن بفرستد. این سریال را سیروس مقدم کارگردانی کرده و به گفته الهام غفوری، تهیه کننده چهاردیواری، تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده است و به احتمال زیاد تا یک ماه آینده سریال آماده نمایش می شود.
سریال چهاردیواری را مقدم براساس فیلمنامه ای نوشته محسن طنابنده و سعید آقاخانی مقابل دوربین برده است. 2 سال پیش هم همین تیم، سریال «پیامک از دیار باقی» را برای نوروز شبکه یک ساختند. داستان چهاردیواری درباره جوانان است؛ جوانانی که برای رسیدن به آرزوهای خود راه های مختلف را تجربه می کنند. شاید ساده ترین راه برای جوانی که چندان خلاقیت و صبر ندارد، راه خلاف باشد. نادر، جوان اول سریال چهاردیواری هم یک خلاف کوچک را برای رسیدن به خواسته اش انتخاب می کند. او یک دروغ کوچک می گوید؛ اما این دروغ آنقدر بزرگ می شود که همه زندگی نادر و اطرافیانش را تحت الشعاع قرار می دهد.
نقش نادر را در این سریال، امیر جعفری بازی می کند و از دیگر بازیگرانی که در کنار او، ایفای نقش می کنند، می توان به آتیلاپسیانی، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، مهران رجبی، مریم امیرجلالی، جواد فیلی، نعیمه نظام دوست و... اشاره کرد.مقدم پیش از این به جام جم گفته بود که فضای چهاردیواری با دیگر سریال هایش کاملافرق دارد و از فضا و قصه ای کاملاشاد برخوردار است.



فتیله ها نوروز 89 برنامه ندارند :
به گزارش فردا، برنامه "فیتیله جمعه تعطیله" فقط تا پایان اسفند 88 پخش می‌شود و بر خلاف گذشته در ایام نوروز روی آنتن نمی‌رود.
پس از گذشت دو سال از تعریف شبکه دو به عنوان شبکه تخصصی کودک و نوجوان هنوز تغییر عمده در برنامه‌سازی و سیاست‌گذاری‌های این شبکه دیده نشده است و رویای شبکه کودک محقق نشده است. گرچه معاونت سیما از دو سال پیش وعده تخصصی کردن شبکه‌های مختلف و راهکارهایی برای برنامه‌ریزی در تولید و جذب مخاطب ارائه کرده است، اما هنوز در این باره موفق نشده است.
یکی از اتفاقاتی که اخیراً و بعد از تغییر مدیریت شبکه دو رخ داده ، بلاتکلیف شدن پروژه‌های در حال تولید است. این مسئله در ابتدا دامنگیر فیلم‌های تلویزیونی و بعد از آن مجموعه نوروزی "برج سعادت" به کارگردانی مجید صالحی و محمدرضا تختکشیان شد. این مجموعه که قرار بود دی ماه کلید بخورد، متوقف شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا برازش مدیر جدید شبکه دو به همه برنامه‌سازان ابلاغ کرده تا قبل از مشخص شدن سیاست‌های جدید دست نگه دارند.
حالا برنامه "فیتیله جمعه تعطیله" هم گرفتار این مسائل شده است. این برنامه که جزو برنامه‌های موفق تلویزیون است که نه تنها مخاطب کودک و نوجوان، بلکه خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند تا به تماشای این برنامه بنشینند، قرار است تا پایان اسفندماه روی آنتن برود و در ایام نوروز تعطیل می‌شود. البته هنوز معلوم نیست این برنامه سال 89 از شبکه دو پخش می‌شود یا نه؟ ظاهرا عنوان شده است که به دلیل مشکلات مالی این برنامه در ایام نوروز پخش نمی‌شود.
این در حالی است که مهدی فرجی مدیر سابق شبکه دو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر در سال 86 برگ برنده شبکه دو را برنامه زنده "فیتیله جمعه تعطیله" ذکر کرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.